miercuri, 15 aprilie 2009

Spring again :)

Rămâi.Îţi lipseşte idea zborului înalt.Acum numai conteaza.N'ai vrut sa mergi până la capăt.Bea'ţi cafeaua linistit;mâine nu o să mai fiu.Am plecat.Sunt acum departe de tine dar totuşi atât de aproape...te simt lângă mine chiar dacă milioane de km ne despart.Vreau să te uit dar nu pot...iţi simt respiraţia greoaie inundându'mi porii.Zi de zi,oră de oră te simt aici chiar dacă poate acum adormi gândindu`te că te`am uitat.Îmi vin în minte toate momentele frumoase în 2 pe care nu le voi pierde niciodata pentru că le recreez mereu,in fiecare zi. Realizez că fără tine mi se scurge şi ultima picatură de viaţă...pe care o păstrez pentru ziua când ne vom revedea.Nu vreau să te caut...vreau să fiu doar eu cu mine...dar te simt şi asta face ca amprenta pe care ai lasat'o adanc asupra mea să fie imposibil de şters.Astfel am separat două suflete... două suflete care aveau numai un trecut împreună şi un potenţial prezent,fără un viitor stabil şi luminos.Aminteşte'ţi!e primăvară din nou :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu