joi, 20 august 2009

Cadere in abis.



Vreau sa resimt marea! Imi amintesc nesfarsitul sarat pe care l`am parasit acum cateva zile.Respiram adanc in incercarea de a conserva aerul sarat in plamani. Doream ca in fiecare dimineata sa resimt valuri reci pe pielea mea mangaiata de soare. Sa privesc rasaritul si apusul peste mare si sa ma regasesc in ele asa cum o fac de ani.In gandire se agata cu disperare o umbra de speranta ca marea ma va urma pretutindeni,ca ma va indruma si ca o voi purta cu mine in toate calatoriile mele, fiind experienta mea de viata. In suflet mocnesc suav nostalgia si idei de revedere. Revad prin gandire cum o adiere racoroasa imi scutura parul de nisipul auriu.Doi pescarusi se inalta in adancul vazduhului. Fluxul ineaca plaja adormita.Marea straluceste mandra sub lumina binefacatoare a lunii.Stele cazatoare se sting in mare.Mii de dorinte se sting o data cu ele.Numai a mea ramane pururi vie: Vreau sa resimt marea!

2 comentarii:

  1. Pescarusii mii si mii:>..1st grader.....nu uita de flori multicolore si cer senin:)).......pacat ca saracii sunt 2 la numar...si dupa pozitia latitudinala de 32,25 grade a aripilor pot spune cu certitudine ca au savurat anterior cel putin 112,4 cl(adica centilitri) de micu'jack(adica Jack Daniels,tovarasu' meu:X) de fiecare...iar dupa pozitia longitudinala 45,23 grade se poate deslusi si motivul acestei baute...dezamagire in dragoste...probabil ca pescarusul din stanga..(a se vedea poza si observa care este cel din stanga) s-a indragostit de un crevete...iar pescarusul din dreapta(din nou recomand a se vedea poza si observa care este cel din dreapta),probabil prietenul cel mai bun al celui dintai(adica cel din stanga,vezi poza de mai sus), a mancat crevetele,nebanuind amorul ascuns in intenstinele acestuia si dragostea pe care i-o purta pescarusul prieten(adica cel din stanga, a se vedea poza).Continuarea alta data.Ciao!!
    P.S. Daca chiar asteptati continuarea inseamna ca ati citit tot ce am scris mai sus si ca sunteti ff bolnavi cu capul si cu toate boalele:) Hasta la vista,baby!

    RăspundețiȘtergere